فوتسال چیست؟ آشنایی با فوتسال به همراه قوانین کامل
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رشته های ورزشی در جهان فوتسال می باشد. این رشته ورزشی آنقدر بین عموم مردم محبوبیت دارد که خواهان یادگیری مهارت های آن و کسب اطلاعات در خصوص آن هستند. این ورزش یک ورزشی می باشد که باید درون سالن انجام شود و می توان گفت بازی فوتبال درون سالن است با کمی اختلافات. زمینی که باید درون آن فوتسال بازی شود هم اندازه ابعاد زمین بسکتبال می باشد. اگر می خواهید شما هم با کسب اطلاعات جامع و مفید در خصوص این رشته ورزشی جذاب حرفه ای شوید و به درجات بالا برسید کافیست در ادامه با ما همراه باشید می دانید چرا؟ چون ما در ادامه می خواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص این رشته ورزشی به شما بدهیم تا به دنبال فوتسال چیست pdf نروید. در حقیقت شاید رفتن به دنبال فوتسال چیست pdf امر درستی باشد اما به احتمال زیاد موارد مهم ممکن را یاد نخواهید گرفت. پس به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از ما غافل نشوید تا بهتر و کامل تر با این رشته ورزشی مهیج آشنا شوید.

نگاهی به تاریخچه فوتسال

هرساله رقابت های این رشته ورزشی یکی از مهم ترین رقابت های ورزشی در تمام دنیا می باشد. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه فوتسال بیندازیم باید گفت که تاریخچه این رشته ورزشی جذاب و مهیج به شهر مونته ویدئوی اوروگوئه بر می گردد. در سال ۱۹۳۰ فردی به نام ژوان کارلوس سریانی یک تیم فوتسال پنج نفره ترتیب داد و این تیم وارد مسابقات YMCA شد. بدین صورت این رشته ورزشی با سرعتی زیاد وارد آمریکای جنوبی شد و محبوبیت زیادی در بین شهر های مختلف آن مانند برزیل پیدا کرد.
به مرور زمان جوانانی که از این رشته ورزشی خوششان آمده بود مهارت های خود را در این خصوص افزایش دادند و با یادگیری تکنیک های لازم به بزرگ ترین بازیکنان فوتسال تبدیل شدند. حتی می توان گفت که قطب اصلی فوتسال در جهان برزیل می باشد و اکنون مسابقه های این رشته ورزشی تحت حمایت فیفا در تمام دنیا برگزار می شود. پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص تاریخچه فوتسال نوبت به دانستن اینکه فوتسال چیست می رسد.

فوتسال چیست؟
کنجکاو هستید بدانید فوتسال چیست؟ می خواهید با دانستن فوتسال چیست مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنید؟ ابتدا به شما تبریک می گوییم چون قدم در راه درستی گذاشته اید و با دانستن فوتسال چیست حتی می توانید وارد فوتسال بانوان شوید و به درجات بالا برسید. فوتسال یکی از ورزش های توپی می باشد که بسیار شبیه به فوتبال است با این تفاوت که در محوطه های کوچک تر و با دست انجام می شود.
فوتسال به دلیل فضای کمی که دارد تحرک بیشتری لازم دارد از این رو اگر می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید تحرک زیادی داشته باشید. برای اینکه بهتر متوجه شوید فوتسال چیست باید بگوییم فوتسال با داشتن تحرک بیشتر به نوعی فوتبال سرعتی است با پیش نیاز های اختصاصی از جمله تکنیک های پایه، تاکتیک ها، چرخش ها و انواع سیستم های دفاعی.

برای پیدا کردن کلاس شطرنج، سالن فوتسال کرج، اجاره زمین چمن مصنوعی و ... کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب از اسان اسپرت کافیست اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت، ورزش فوتسال، فواید فوتسال، تاریخچه فوتسال ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: